4.4 Good bye phi phi

28 september 2016 - Koh Phi Phi, Thailand

Gisteravond een top avond gehad. Na een best wel zware dip omdat ik mijn vader miste herpakte ik me en ging ik met de groep vrienden uit dubai naar een bar. Daar was live muziek dus daar vrolijke ik wel van op. Ook de groep vrienden uit dubai gingen vandaag weer naar een ander eiland. Het was raar om afscheid te nemen van mensen die je in zo'n korte tijd zo goed heb leren kennen.

Ze waren super gezellig en lief! Ook hebben ze mij echt ondersteunt wanneer het even niet zo lekker ging. Het is fijn om nieuwe mensen te ontmoeten maar minder leuk om weer afscheid te nemen. Maar ook ik ga vandaag naar een ander eiland. Op dit moment zit ik in de boot naar koh lanta. Weer een nieuw avontuur. Het schijnt daar rustiger te zijn en ik hoop daar wat meer mijn rust te pakken en mooie plekjes op te zoeken.

Het eerste wat ik op koh lanta moet doen is een laundry vinden, want al mijn kleren stinken en zijn vies. Toch red ik het aardig met mijn rugzakje. Alles past precies en iedereen kijkt me verbaast aan dat ik op reis ben met zo'n kleine rugzak. Ik wacht nu tot we vertrekken en heb al een taxi gehuurd naar een gebied waar meer hostels zijn. De man op de boot probeerde mij ook een hostel aan te smeren maar ik ga eerst zelf kijken. Want nu weet ik uit ervaring dat het minder kost bij het hostel zelf.

Liefs