7.1 Klaarmaken

10 oktober 2016 - Nong Thale, Thailand

Eergisteren terug gekomen van railay. De laatste avond was super gezellig! Het was erg fijn daar en ben echt sterker terug gekomen. Ik merk zelfs dat ik weer beter kan relativeren en mij minder snel van de kaart laat brengen.

Deze laatste week ga ik bij mijn tante spenderen. We hebben wat plannen staan zoals dat we gister naar de avondmarkt gingen. Helaas werd ik ziek en heb ik nu ook heel slecht geslapen. Het lijkt een beetje grieperig of iedergeval heel misselijk en keelpijn steeds. We hebben steeds in de avond wel wat plannen dus overdags kan ik een beetje rustig aan doen. Ik ben me nu aan het richten op mijn plannen thuis. Ik wil vandaag en morgen mijn cv in orde maken en vanaf hier sollicitaties er uit gooien. Ik heb weer erg veel zin om te werken en heb het gevoel dat ik weer enorm veel energie heb opgebouwd. Hopelijk kan ik als ik terug ben zo snel mogelijk beginnen met werken en daarnaast mijn scriptie oppakken.

Ja de laatste week zal ik de puntjes op de i gaan zetten en toewerken naar thuis.

Liefs

1. Helma: