7.3 Geen oorlog ofzo

15 oktober 2016 - Nong Thale, Thailand

Hier is alles goed. Ben niet vermoord door demonstrerende volkeren en ook niet ontvoerd. Nee het land is hier in rouw, de media schetst dat het een beetje roerig is maar daar is niets van te merken. Morgen ochtend vlieg ik naar Bangkok en ben ik daar 1 dag. Hostel heb ik al geboekt en het vliegticket ook. Het is afwachten hoe de sfeer daar is maar zal waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met hier.

Gister ochtend hebben we de Tiger Temple beklommen. Het viel mij alles mee. De 1260 treden waren zwaar maar omhoog was goed te doen. Naar benede vond ik conditioneel zwaarder maar het ging goed. Het uitzicht was adembenemend en super mooi. Aangezien we heel vroeg waren was er ook niemand boven behalve een paar apen. Het was erg leuk en een goede work out!

Vanavond hebben we een bbq voor afscheid en met het verzoekje om aardappels er op te leggen!! Jeeej aardappels love it. Word gezellig. Voor de mensen die het willen weten, maandag avond arriveer ik weer op Europese bodem.

Liefs

1. Ria visscher:
    15 oktober 2016
    Lieve Sharine, geniet van de laatste uurtjes in dit gastvrije land, een super goede reis en hopen je weer heel en gelukkig in het herfstige Nederland te zien, liefs Ria
  2. Helma:
    15 oktober 2016
    Veel plezier nog en een goede reis! Dikke knuffel!!