7.2 Zin in winter

12 oktober 2016 - Nong Thale, Thailand

Vandaag lekker wezen zonnen op het strand. Moet natuurlijk wel nog een bruin kleurtje krijgen voordat ik de winter in Nederland betreed. En raar gezegd ik kan niet wachten op de winter! Heerlijk de de koude dagen onder je dikke dekentje kunnen kruipen, iedere dag stamppot eten en sneeuw heel veel sneeuw hopenlijk.

Ja het is hier nog goed maar ik mis Nederland nog steeds en heb Nederland zeker opnieuw leren waarderen. Vandaag ook mijn sollicitatie brief op orde gemaakt en mijn cv. Na de grote controle kan ik hem dan verzenden en hopenlijk volgende week al op gesprek. Want ook daar heb ik weer zin in, om lekker aan het werk te gaan.

Eergisteren zijn ik en mijn tante wezen kajakken wat heel tof was. Erg gelachen en weer een beetje gesport. Ook de bbq was heerlijk en ik heb genoten van de gepofte aardappel. Nog steeds ben ik niet helemaal beter blijf een beetje misselijk steeds en beetje maagpijn en keelpijn. Maar dat zal vanzelf wel weer weg gaan. Vanavond gaan we ergens pannenkoeken scoren want daar heb ik zin in!

Liefs

1. Sharina:
    13 oktober 2016
    Ja ik heb de foto s gezien, tof hoor geniet nog maar lekker. Is de kaas en de drop nog goed aangekomen? of heb je zelf honger gehad.Hier is alles kits. Wanneer kom je deze kant op, trek we wat warms aan want het is hier koud. Nog veel plezier en een dikke knuf xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx