4.3 Het is opgeklaard

27 september 2016 - Koh Phi Phi, Thailand

Het werd droog en ik ging op pad met nog een beetje heimwee in mijn buik. Ik wilde even op mezelf zijn en dat is gelukt. Ik lig nu in een hangmat aan een boom met naast me mijn gevonden privé strand. Ben over de rotsen hier heen geklommen en ben 2 hele grote veranen tegen gekomen. Daarna heb ik een heerlijk plonsje in de zee gemaakt en lig ik nu een beetje te drogen in mijn gevonden hangmat. Hij had wat scheuren dus het was nog spannend maar ik lig nogsteeds. Nee het missen van thuis is een kwestie van het wennen aan nieuwe dingen. Waar mijn hoofd niet helemaal voor gemaakt is. En ik accepteer het nu. Ik mag thuis missen en ik mag er bij stil staan. Want ook dit gevoel gaat uiteindelijk weer over. Net als golven die komen en gaan. Ik ben gezegend dat ik hier mag zijn en zulke mooie dingen mag zien. Ik zal straks de foto's er op zetten want ik moet nu weer even iemand van mijn privé strandje wegjagen haha. En verder genieten!