1.2 Doelstellingen om in gedachte te houden.

14 september 2016 - Amstelveen, Nederland

Na heel slecht geslapen te hebben ben ik fitter dan normaal. Om 4 uur ging ik slapen en om half 9 werd ik weer wakker. Ik ben mijn laatste dingen aan het regelen zoals een treinticket want ik vlieg vanaf dusseldorf. Ik moest hem alleen bestellen, want ik kreeg hem gratis bij mijn vliegticket. Uiteraard functioneerde het bestellen niet zoals het hoorde, waardoor ik met de Duitse treinmaatschappij moest bellen. Wat een geluk had ik met mijn Duitse huisgenoot! Dus alles is nu echt klaar.

Vandaag vliegen de gedachtes wat luchtiger door mijn hoofd. Ik maak me alsnog enorm druk om bepaalde situaties. Het is dan wel bijzonder te noemen dat ik me helemaal niet druk maak om mijn reis naar Thailand toe. Jullie hadden nog mijn doelen te goed en dat zijn:

- Situaties uit het verleden mijn gedragspatronen van nu minder laten beïnvloeden. Het verleden meer loslaten.
- Over een manier gaan denken, waardoor ik zelfverzekerd en mezelf kan blijven in een relatie.
- Inspiratie en motivatie vinden, om voor mezelf op een prettige manier mijn scriptie te kunnen afronden en zo mijn diploma te behalen.
- Beginnen mijn vader een plekje in mijn hart te geven.
- Weer kunnen genieten van alle mooie dingen in het leven, minder stress de overhand laten nemen en minder denken dat ik iets niet kan.
- De vicieuze cirkel van het nu doorbreken en mijn motortje zoals voorheen laten lopen.
- En van alles genieten en beleven in Thailand wat het belangrijkste is!

Zoals jullie zien is er veel te doen en te overdenken. Veel liefs!