3.2 Regen en Relax

21 september 2016 - Tambon Nong Thale, Thailand

Yes ik kan weer niet slapen. Hier is het ongeveer 1 uur snachts. Dit keer niet door alle spanningen en indrukken maar door enthousiasme. Er is net een knop om gegaan. Waar ik eerst nog dacht vier weken is zo super lang, denk ik nu het is misschien wel te kort met alles wat ik wel wil doen. Eigenlijk door het niet kunnen slapen ben ik wat rond gaan speuren op internet en heb ik besloten wat ik als eerste wil gaan doen. Dat hou ik uiteraard als een verassing. Vandaag werd ik rond half 11 wakker gemaakt door mijn tante. Ja opstaan was de beste optie om sneller over mijn jetlag heen te komen. We hebben wat ontbeten in de bar wat van een vriend is van mijn tante. Daar waren we ook geweest toen we aan waren gekomen. Het is een beetje de huiskamer. Het ontbijt was: yoghurt met mango en muesli. Whauw wat was die mango super lekker, zo heb ik ze nog nooit gegeten.

We reden daarna met de scooter langs het strand. Het was heerlijk om uit te waaien achterop en te genieten van het uitzicht. De natuur is hier echt prachtig. Daarna waren we thuisgekomen en gingen we even op bed liggen. Ik was ondertussen ook wel moe maar bleef wakker. Anders zou ik nu niet kunnen slapen, wat ik alsnog niet kan. Plots begon het heel hard te regenen en dat bleef tot de avond. Ons plan om mosselen op de markt te halen (die hier bizar goedkoop zijn 1 euro voor een kilo) liep in de soep. Tante had nog eieren en tomaten en daarvan maakte ik een prima omelet. Moet het eten van hier langzaam opbouwen. Het was een prima dag zo en fijn om even thuis te blijven. Zo kon ik mij ook wat meer thuis gaan voelen en wat meer mijn rust pakken.
Ook hebben we van de buren heerlijke vruchten gekregen zoals op de foto te zien is. Ook staat er een foto in van het ontbijt.
Morgen gaan we weer proberen om mosselen te scoren. En nu ga ik weer proberen te slapen.
Liefs
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade