1.4 Soms lijkt het voor eeuwig

17 september 2016 - Amsterdam, Nederland

Vandaag en gister een paar vrienden gezien om afscheid van te nemen. Soms lijkt het of ik voor eeuwig weg ga. Ik probeer realistisch te blijven, maar ik ben nog nooit zo lang van huis geweest. De paniekaanvallen waar ik soms mee kamp, stak vandaag weer de kop op. Dit is lastig en het laat mij heel ongelukkig voelen. Terwijl ik omringd was door 2 goede vrienden, wat heel fijn was. Dit keer kon ik de paniek redelijk in de hand houden, de techniek waar ik over gelezen had bleek best aardig te werken. Ik ben heel moe en gister en vandaag beleef ik als een soort roes. De tijd gaat snel want ik heb nog veel te doen en dat is erg prettig. Dus ik ga snel weer aan de slag en spreek jullie morgen, de dag voor vertrek! Liefs

1. Willemijn:
    18 september 2016
    Lieve sharina ik wens jou een hele mooie en vooral zorgeloze reis toe. De afgelopen tijden waren moeilijk voor je maar je bent sterk. Ik hoop dat thailand jou rust gaat geven en dat je straks terug komt en weer de rust hebt gevonden. Je bent een prachtmens en je verdiend het! Ik zal aan je denken. Xxxxx