6.3 Wandelende pot tijgerbalsem

6 oktober 2016 - Railay Beach, Thailand

Ja tijgerbalsem ik haat dat goedje maar op dit moment zweer ik er bij. Gister er achter gekomen dat ik bedbugs had. Ja dat zijn insecten die net als muggen leven op bloed van mensen. En zoals de naam zegt ze leven in bedden. Op dit moment zit ik van top tot teen onder de rode bultjes die jeuken als een malle. Ik heb een foto om te laten zien dat het niet zomaar wat muggen beten zijn. Tijgerbalsem is het enige wat een beetje de jeuk verlicht. Maar aangezien de bultjes overal zitten van me hoofd tot aan mijn tenen wordt alles ingesmeerd met tijgerbalsem. Ja je ruikt al van ver af dat ik er aan kom.

Mijn vrienden lichte me in over de bedbugs en dat ze heel snel in je kleren komen en dat je ze dan overal mee naar toe neemt. Drie keer raden waar ik mijn kleren had uitgestald. Juist op mijn bed ja... op dit moment zijn al mijn kleren bij de laundry en heb ik gister een setje nieuwe kleren gekocht. Als iemand tips heeft tegen jeuk van bedbugs dan hoor ik het graag!!

Gister wilde we gaan klimmen naar her viewpoint. Maar helaas heel veel regen. Dus dat betekende dat de hele route een grote modderbaan zou zijn. Nee dat ging hem niet worden. Vandaag weer proberen. Dat betekend dat ik nog een nachtje hier blijf. Ook omdat ik niet weet of het vandaag gaat lukken aangezien ik aardig brak ben.

Gisteren hebben we aan de andere kant van het eiland de zonsondergang gekeken (die er niet was omdat het te bewolkt was). We hebben toen een hele mooie plek gevonden en hebben daar een Chang biertje gedronken en genoten van het uitzicht (zie fotos). Daarna hebben we wat gegeten en zijn we naar de bar gegaan wat echt super gezellig was. Veel nieuwe mensen ontmoet en veel gelachen en genoten van muziek.

Vannochtend was ik om half 8 al wakker van de jeuk ben er maar gelijk uit gegaan om een nieuwe kamer ergens anders te boeken. Zit nu in een ander huisje. Niet met airco maar met ventilator. Soms heb ik het zelfs namelijk een beetje koud, dus ik begin aan het weer te wennen. Mijn ontbijt ging er niet al te best in maar dat had denk ik met brakheid te maken. Het stelletje uit Amerika is vandaag weer vertrokken, wat wel jammer was maar ik spreek ze vast nog wel eens.
Vandaag dan maar eens kijken wat het weer doet en of ik ergens een thai boxing lesson kan volgen.

Liefs