6.2 Klimmen en overwinnen

5 oktober 2016 - Railay Beach, Thailand

Gister was echt een super fijne dag. Eerst heb ik in de ochtend een heerlijke duik gemaakt in het zwembad. Was echt top! Ik ging in de middag klimmen en het was super vet. Ik had goede begeleiding en ben naar het hoogste punt geklommen. Het was echt bizar het uitzicht. Het was ook wel een beetje eng en onnatuurlijk om zo hoog tussen de rotsen te klimmen. Maar ik was zo trots op mijzelf dat ik helemaal boven was gekomen. Het uitzicht was bizar! Helemaal na zoveel inspanning was het adembenemend mooi! Na het klimmen nam ik nog maar een duik in het zwembad ter ontspanning. Het meest last had ik van mijn knieën die er op dit moment bond en blauw uit zien.
Savonds ging ik met de mensen die ik heb leren kennen weer wat eten. Ik had een heerlijke salade en ik had wel weer een momentje paniek maar dit bleef eigenlijk op de achtergrond en beheerste mijn maaltijd niet. Dit keer kwam het denk ik omdat ik vol zat en ik dacht dat ik misselijk werd door een aanval maar misschien kwam het omdat ik vol zat.

Ik eet nu vooral dingen die ik lekker vind en dat gaat goed. Na het eten gingen we ergens wat non alcoholische Shakes drinken en relaxen en vroeg naar bed.

Nu zit ik aan een lekker ontbijtje en besloten dat ik hier nog wat langer blijf. Misschien ga ik morgen weer klimmen of een les thai boxing volgen. Vandaag ga ik wat over het strand wandelen en rustig aan doen. Even mijn spieren wat rust geven!