3.4 Beach time

23 september 2016 - Tambon Nong Thale, Thailand

EINDELIJK GOED GESLAPEN JEEJ! We zouden langs een vriendin van tante gaan. Daarvoor hebben we lekker croissantjes en cakejes gehaald die waren erg lekker! Onderweg naar huis hebben we wat fruit gehaald waaronder een kokosnoot. Die hakken ze open en het sap kan je lekker opdrinken.

Het was eindelijk mooi weer, dus we gingen naar het strand. Het strand was echt prachtig en rustig het is natuurlijk uit het seizoen. Ik ging een stuk wandelen. Er liepen trappen omhoog langs de rotswanden dus die heb ik beklommen. Het is letterlijk een klim want de trappen zijn niet zoals ik gewend was. Het was min of meer een horizontale ladder. Op de weg omhoog zat er nog een grote spin naast me hand. Maar omhoog springen was geen optie natuurlijk op de ladder. Er was een super mooi uitzicht. Ik ging weer terug om nog een stukje over de rotsen te klimmen. Er was een grote rots waar ik naar toe wilde. Dit heb ik helaas niet gehaald. De rotsen werden te puntig en er was hoog water. Het leek mijn niet verstandig om door te gaan. Ik zou ook nog terug moeten namelijk. Op de rots waar ik beland was, was het uitzicht ook mooi. Op het strand heb ik weinig nagedacht. Mijn hoofd voelde nogal leeg wat wel eens fijn was. Daarna heb ik mezelf maar getrakteerd op een massage wat echt top was en heel relaxed.

Straks gaat de vriend van tante voor ons bbq'en maar eerst nog boodschappen doen. Er lijkt weer regen aan te komen want het is erg vochtig en donker. Het is eigenlijk altijd vochtig het is best een uitdaging om jezelf af te drogen.