2.2 Lichtjes van bovenaf

19 september 2016

Na de vertraging eindelijk opgestegen. Op dit moment eindelijk een soort van ontspannen. Een lekkere kosjer maaltijd genuttigd. Eerst was ik jaloers op de buuf met een chocolademousse bij de standaard maaltijd (ik had namelijk appelmoes, tsja is ook een moes). Toen ze hem openmaakte was ik ineens weer tevreden met mijn appelmoesje. Het zag er gewoon niet zo smakelijk uit. Ondertussen ben ik al 4 keer over de buurtjes heen geklommen (de gebruikelijke route naar de toilet), toch blijven ze mij glimlachend aankijken.

Eerst heb ik lekker een paar afleveringen van de big bang theory gekeken (dat is een tv-serie oma). Op dit moment heb ik Ella Fitzgerald op mijn oren en is er een begin gemaakt aan het uitpluizen van mijn relatie. Ondertussen kijk ik soms uit het raampje waar ik de dorpjes en steden, als kerstdorpjes onder de kerstboom zie lichtgeven. Ja daar word ik gelukkig van (dat word mijn veilige plek zit ik net te denken steph).

LET OP ALLEEN LEZEN ALS JE ZIN HEB IN SHARINA HAAR HERSENSPINSEL:

Op dit moment heb ik 2 Blz in mijn Schrift qua relatie analyse (maak je geen zorgen vriendlief je hoeft het niet te lezen hoor). Het is vreemd als ik in een relatie zit voelde het alsof ik verdwaald ben in mijn eigen droomwereld als ik bij hem ben. Net of ik in een roes leef. Het lijkt of ik wordt bestuurd door de angst om het allemaal kwijt te raken. Dit gevoel is niet prettig want ik merkte later dat wanneer we vaker uit elkaar waren, ik steeds meer tijd nodig had om mij te herstellen. Het is wel grappig want voordat ik deze relatie aanging was ik degene die zei: nou nog echt niet een relatie, of zelfs ik hoef nooit meer een relatie. Eigenlijk zei ik dat omdat ik de pijn van een relatie niet meer wilde (had ik nu maar naar mezelf geluisterd hihi). Nee ik heb een fantastische tijd gehad in mijn relatie geweldige ups maar ook hardnekkige downs. Door angst voor de verbinding en angst voor de verlating is er zelfs aan de leukste activiteiten een nasmaak gegeven. Eentje waar ik nog steeds de rillingen van krijg. En ja ga dan maar eens aan dat eten beginnen als je afweet van de nasmaak.

In het begin van de relatie was alles zo fijn want toen was er weinig spraken van die angsten. Ik denk dat ik moet gaan kijken wanneer ik een vleugje van die nasmaak voor het eerst proefde. Maar dat zal nog wel een paar bladzijdes in mijn Schrift kosten voordat ik daar achter ben.

HIER STOPT SHARINA HAAR HERSENSPINSEL.

Nog 1 uur en 54 minuten en dan ben ik op dubai. Ik zit eigenlijk best prima soms doe ik mijn beentjes een beetje tegen mijn voorganger haar rugleuning zetten. En Ella zingt erg lekker. En de wifi is kut. En de buurman schreeuwde net naar zijn vrouw, maar dat kwam omdat hij zijn koptelefoon nog op had. Ja dat was lachen (lijken jullie wel ma en rindert).

Kans met de wifi dat ik pas op dubai dit er op kan zetten.

Liefs